<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Mart 22, 2006

Bahar Aşkı...

gençlik başımda duman
ilk aşkım ilk heyecan
kovaladıkça kaçan
ateşböceğim misin?


takıldı dilime. Bahardan herhalde.
Yalnız bahar deyince şöyle de bir sorun var,
ben her bahar aşık olurum.

10 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Sezen Aksu'nun da bööle bi şarkısı vardı, Erol Evgin söylüyor...

Uzanmış kucağına yarinin
Hiç farkında değil halimin
Bir elini öptürür, bir gerdanını of of!..
Bize of çekmek düştü kem talihim!..

Salınıp yürür rüzgar ağır arkadan
Sürünür ak tene zülüfleri, bakar yan yan
Hem nazlı, hem niyetli oğlan perişan
Hadisene evladım, hadi kör kör cahilim!..

Ah delikanlı çağlarım deli çağlarım!..
Bağıra çağıra geçtiler, ben ağlarım.
Ey kuru dallara can veren Allah'ım
Biz daha ölmedik, bizi de gör!..

Serilir çayıra çimene saz gibi
Zemheri ayında sarı yaz gibi
Kalbini bozmayan bozar aklını of of!..
Kalır deli divane enkaz gibi..

3/22/2006 01:51:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

:))

bir de kim bu gündüz?

a. Tamamlayıcım
b. Tam zıttım
c. En son uptown üzerine sinema yaptığım komik bir arkadaşım?

3/22/2006 02:15:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Komik mi? Sensin komik... Yılmaz Erdoğan kendisine komik dedi diye Sinem Güven'den ayrılmıştı hatırlatırım:P
Bu bahar bana lazım karizma, çizmezsen sevinirim. Komik dedi yaa... Bak hatırladıkça haalaa...

3/22/2006 02:58:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Senin NLP'in öyle demek ki kız :p

3/22/2006 03:56:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Hıı bi de, benim NLP'de bi telkinim var, sürekli şebnem senin linkini eklicek, bugün eklicek diye söylüyorum kendime.. Sonra da NLP işe yaramıyor mu diye entry yazıyoz haliyle :p

3/22/2006 03:58:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

Biz küçükken o şarkıyı şöyle söylerdik :

Açlık başımda duman
İlk yemeğim patlıcan
Kovaladıkça kaçan
Hamam böceği misin?

Bu daha devam ediyor ama bu kadar yeter diye düşünüyorum :)

3/22/2006 06:58:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Ufuk, NLPnin ne kadar işe yaradığını görüyorsun değil mi? Bir gün önce linkinin olacağına inanıyorsun ve bir gün sonra linkin orda! (Ben hiç farkında değildim valla, yoksa o link çooktaaaan orda olurdu, pardon)

Handan, bi benim aklım fikrim yemekte sanırdım :)

3/23/2006 08:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

valla şebnemcim bu bahar banada hiç yaramadı :))
hatta geçen gün sonrasında çok pişman olacağımdan emin olduğum bir daha asla yapmam dediğim bir şeyi yapmak üzereyken buldum kendimi. yapıp kaçmak istedim :)) nasıl olsa hava güzel; koşabildiğim kadar koşardım kimsede beni bulamazdı :))
kanı kaynıyor insanın:)) dikkat etmek lazım

3/23/2006 08:47:00 ÖÖ  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Ana.. Çok sağol NLP. Şimdi de bahar ayları için ben de bi telkin geliştireyim kendime.. Nasıl demişlerdi.. Geldi bahar ayları, oynar gönül yayları mıydı neydi..

3/23/2006 12:28:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

nesrinim, yapma sakın :) Dayan biz gelecez, o zaman yapmayi planladıgın sey icin konsey kurar strateji belirleriz.

Ufuk bey, gevşer gönül yayları olacaktı.

Bu arada, her bahar aşık olmakla kalmıyorum, ben her bahar diriliyorum.

"Kırılan dallar gibiyim
ben her dirilirim"

3/23/2006 07:00:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker