<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Mart 06, 2006

Çarpsaydım ne olurdu?

Bir dolu yorgunluğun üzerine İncek tarafına doğru çevreyolunda gidiyorum, 120-130 ile. En sol şeritte. Yanımda canımcım arkadaşım. Mevzu derin, muhabbet koyu. Birden arkadaşım “Şebnem” diye bağırıyor. Önümde bir araba görüyorum. En sağdaki araba çevreyolunda u dönmeye karar vermiş, tam önümde yolu kesmiş. Sağım boş kaçabilir miyim? Frene asılıyorum, benim oğluşum da öyle üst model bi şey değil ki, ABS falan yok. Kayıyor araba, kayıyor, kayıyor...

Bu sahneyi biliyorum ben. 2000’de yaşadım aynısı. Sonra çekiciler, ambulanslar, polisler... Bir dolu şey üşüşüyor kafama.

Ama bu sefer mesafe daha uzun, üstelik yağmur da yok. Kurtarabilirim. Sağa kırıyorum, ayna falan hak getire. Biri varsa sağımda gireceğiz. Allahtan yok. Sağa kırar kırmaz kıçım atıyor, toplayamıyorum. Birden geçiyorum arabanın arkasından, çarpmadan. Topluyorum arabayı.

Çarpsaydım ne olurduyu düşünüyorum. Sürekli düşünüyorum. Karşı arabanın içinde 4 kişi. Yaşlı başlı insanlar.

Çarpsaydım ne olurdu?
Çarpsaydım ne olurdu?
Çarpsaydım ne olurdu?

6 Yorum:

Blogger Gün der ki...

En korktuğum şeylerden biri, allah korumuş...

3/06/2006 02:05:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

Tek yönlü yolda u dönüşü yapmış karşıdan gelen bir araçla burunburuna gelmiştik biz de. Tam bir kavşaktan dönünce hem de. Çarpmamak için sağa kırdık , sağda ona dönmesi için yol vermiş bir araç durmuş , biz de duran araca çarptık, savrulduk, zorla durduk. Adam gitti tabi. (Bu arada ben 5 aylık hamileyim) Giden araba dönüp geldi birazdan malum ters yönde gidememiş daha fazla. Ama adam hiç ceza almadı, biz ona çarpmadığımız için suçu yokmuş. Yani ters yönde rahat rahat gidebilirsiniz arkanızda milet birbirine girse de siz çarpmadığınız sürece mesele yok..

Düşündükçe sinirleniyorum.

Geçmiş olsun Şebnem, ucuz atlatmışsın neyse ki...

3/07/2006 08:25:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Hay Allah

Geçmiş olsun

Bu soru insanı mahvediyor.Bir kaç ay önce biz de kendimizi suçladık acaba bir kazaya engel olabilirmiydik diye.Gözümüzün önünde oldu herşey

İyi biliyorum bu duyguyu

3/07/2006 01:48:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Kız Ankaralı.. Şuna bi baksana;
http://www.tumata.com/06_03_11_kurs.aspx
(Geçmiş olsun)

3/07/2006 01:55:00 ÖS  
Blogger temhaangelio der ki...

büyük geçmiş olsun..

3/08/2006 01:04:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Teşekkür ediyorum geçmiş olsun diyenlere. Geçti gitti zaten... Ama yine de şu en sıkıntılı günlerimde aklıma geliyor, çarpsaydım ne olurdu diye. Bazen bak hayat böyle bişey işte 3 saniye ile değişebiliyor diyor, üzülmemeye gayret ediyorum. Bazen "ölmek istiyordum ben zaten, çarpsaydım keşke" diyorum.

Gel git akıllıyım biraz yani :)

Ufuk, hem Ankaralı hem Afyonluyum yerine göre. Gönderdiğin etkinlik de bizim Afyonlular evinde yapılıyormuş, bi garip oldu :)

3/08/2006 07:33:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker