<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Mayıs 15, 2006

İlk aşk...

Bundan tam 9 ay 5 gün önce ilk aşkımın evlendiğini öğrendim... Gelinin resimlerini inceledim, güzel kızmış dedim, bir yandan dürüst olmaya çalışarak. Ama ne yalan söyleyeyim buruldu içim.

Ve bugün tesadüfen baba olduğunu öğrendim ilk aşkımın. Daha da beter buruldu içim. Oysa ben orta okulda bütün sıralara onun adını kazımış, renkli kalemlerle sayfa sayfa adını yazmış, bütün resimlerini toplamıştım. Adımın devamına onun soyadını koymuş, yakışıp yakışmadığına bakmıştım bir zamanlar. Ve sanırım bir kaç imza denemem olmuştu Özdilek soyadı ile. Resimlerini gösterip ezberletmiştim anneanneme, her Beşiktaş maçında "bücür bu mu kızım" diye sorardı. Ben de "offf anene yaa, bücür değil o, Şifo Mehmet" diye azarlardım kadıncağızı.

Ve bugün bir haber okudum gazetede... Şifo Mehmet baba oldu diye. Buruldu içim... Deli miyim neyim?

1 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

ilk askim yazisi süper! tesadüfen google de sezercigin resimlerine bakmak isterken senin sitede buldum kendimi ama HARIKA yazmissin,ne diyim baska? bunlar gercek olaylarsa-nasil hissetigini cok iyi anliyorum demek isterim...

11/30/2006 08:26:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker