<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Mayıs 08, 2006

Ereğli

Dolu dolu, güzel, keyifli, eğlenceli bir 3 gün geçirdim Ereğlide. Canımcım arkadaşlarım ve onların arkadaşları ile.
Eregli Resimleri
Kısaca notları da paylaşalım da günlük formatımız bozulmasın.
  • Gaza çabuk gelen bir bünyem var, gayet güzel anladım haftasonunda. Yoksa hangi aklı başında insan, daha yeni tanıştığı insanların ”pek güzel içki içiyorsun” lafı üzerine iki gece boyunca litrelerce içki tüketir ki?
  • Hıdırellez diye, gecenin bir yarısı gül ağacının altına dilek yazacağım diye eli kolu çizik içinde bıraktığımdan bahsetmiyorum bile, orda da kızların gazına geldim. Artık daha da olmuyorsa bilmiyorum artık!
  • Nazan Şoraya benzetti bi arkadaş beni! Gözlerimi kırpıştıra kırpıştıra teşekkür etmiştim çocuga. Gelip resimlerine bakınca anladım, meğer çocuk iltifat etmiyormuş. Hatırladığım kadar güzel değilmiş Nazan abla.
  • Fal baktırdım orda. 85’e kadar yolum varmış, hiç ümitlenmeyin. Kazık çakacağım. Ayrıca falımda çıkan uzun boylu esmer gence de burdan selam ederim.
  • Engin Restaurant... Bak yazıyorum buraya adını... Bir karides yedik ki böylesini ne yedim ne de bir daha yiyebilirim herhalde. Misss…. Düşündüm de yediğim içtiğim herşey süperdi.
  • Yemek içmek deyince, baydım kızları şişmanlığıma söylene söylene. En son yolda inek gördüm kaburgaları sayılıyordu. ”Ulan inek bile zayıf, ben şişmanım” dedim ,kızlar artık benim kilo konusunda deli olduğuma hükmettiler bi daha beni kaale almadılar.

4 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Ne diyim süperdi. İyi ki gitmişiz. Nesrincim herşey için teşekkürler, çok keyifliydi valla. Şebnem ballandırıp anlatmış zaten. Onun anlattıklarına minik eklemeler yapayım sadece...
Fasıl gecesi, denize nazır "Musa'nın yeri", Nesrin'in arabasının dönmek bilmeyen direksiyonu, SQ'da halay, mis gibi temiz hava, sohbet, muhabbet...

okuyanlara yazık diyor ve burda kesiyorum. Oysa benim anlatacak çok şeyim var. İş yerindekileri bayayım durun biraz daha:)

5/08/2006 03:23:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

:) Güzel bir kaçamak olmuş.

5/09/2006 09:38:00 ÖÖ  
Blogger eMRe der ki...

sormadan geçemiyeceğim.
Karadeniz ereğli, marmara ereğli, konya ereğli ?

5/29/2006 12:17:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Karadeniz Ereğli, yazmamışım sahi :)

5/29/2006 01:33:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker