<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Salı, Mart 29, 2005

Astroloji

Geçen gün bir mail aldım. "Burcunuz ve siz" diye bir başlıkla. Hatun kısmıyız ya, dayanamadım, hemen okudum. Ayol aynı ben, bu kadar olur. Kopyalamışım bir yere, bugün buldum. Bir kere daha okudum. İlk okuduğumdaki etkiyi yaşatmadı bana, bu sefer daha mı gerçekçiyim ne?

Utangaç, hayal dünyası geniş, biraz üzgün, biraz çılgın bayanlardır.
Kısaca manik depresif, uzun yoldan deli demiş bu işin uzmanları, yok valla deli değilim. Ama pembe panjurlu ev hayali kurduğumu itiraf etmeliyim. Yoksa bu deli olduğumu mu gösterir, bu zamanda, bu yaşta? Ama valla Noel babaya inanmayı bıraktım.

Eleştirilmekten, reddedilmekten hoşlanmazlar.
Ya evet, herkes bayılır da bir tek Yengeç kadınları hoşlanmaz ! Ama bak hele bir eleştir, hele bir de haddini aş, beni reddet bak bakalım neler geliyor.

Çok iyi sır tutarlar.
Ben bir de çok iyi nefes tutarım, özellikle biri bana sırrını anlatırken. Hatta bir nefes tutumluk zamanda sır da tutabiliyorum. Yahu, ben tüm hayatımı Hülya Avşar kıvamında göstere göstere yaşıyorum, her şeyimi herkes biliyor. Kendi sırlarımı tutmuyorum, ne tutucağım elaleminkini?

Tanıştığınızda peşinizi bırakmayacak, hatta zaman zaman ilgisinden sıkılacağınız, samimi ve sevecen insanlardır. Sevdiğinde karşısındaki kişiyi yüceltir,ona itaat eder ve çok sıcak bir sevgiyle bırakmamacasına sarar. Onun aklından ayrılık fikri kesinlikle geçmez. Çünkü duyguları yüzeysel değildir, kendisine ait olduğunu düşündüğü her şey sonsuza kadar onunladır.
Uzak durun benden, benimle tanışan adamlar askere kaçıyor kurtulmak için. Olmadı ülke falan değiştiriyorlar. En son bir arkadaşım Avustralyaya gittim yine de kurtulamadım senden dedi. Çoğu erkek arkadaşım beni annesi sanıyor. 30 yaşındaki kazık kadar heriflerin üşüyüp üşümediklerini soruyorum ben çünkü.

Hiç fark etmez, okul, iş, araba, ev, arkadaş, sevgili... Benimse en iyisidir, ben hayatta ayrılamam. Ama niye bir sor, en iyisi olduklarından mı gerçekten? Aman şimdi kim uğraşacak yenisini bul, sev, öğren falan diye. İdare ediyoruz işte böyle. Ya dert değil aslında da, üzerine alınıyorlar, birden havalanıyorlar, "yok şekerim benim huyum böyle sana özel değil" diyorsun inanmıyorlar, o zaman kötü oluyor.

Beğenilmeme korkusu ve yeterince sevilmediğini düşünmek çoğu zaman onu rahatsız eder. Hatta çok iyi aşçı olmasına rağmen bazen iyi yemek yapamadığından bile şüphe eder. Oysa evde en çoksevdiği yer mutfaktır.
Erkeğin kalbine giden yolu iyi öğrendim. Bir de yazılarını okuyorum İlhan Uçkan'ın, diyor ki her şeyi becerdiğinizi söylemeyin erkeklere. Ben de bol bol iltifat almak için "Ay olmamış di mi, yine beceremedim" diyorum en lezzetli yemeklerime, onlar da "ulen beceremediği yemek buysa bundan süper ev hanımı olur" diyor, beni matah bir şey zannediyorlar. Taktik yani.

Cimri sayılmazlar, savurgan da değillerdir, biriktirmeyi, güvende olmayı severler.
Oldu, bu devirde, bu maaşla hem cimri olma, hem de para biriktir. Ya ben beceriksizim, ya astroloji pek sağlam temellere dayanmıyor.

1 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

son madde ile ilgili olarak şekerim: yapan yapıyo :)

lilith

11/25/2009 10:19:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker