<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Eylül 06, 2010

Mimik kırışıklığı

Öğlen bir arkadaşla Cepa'ya gittik. Kozmetik ihtiyaçları varmış, oradan Hadi dedi, Sheiseido'ya da uğrayalım. Oradaki uzmana derdini anlatıyor. Sabah bunu kullanıyorum, sonra şu serum, haftada bir bu peeling, yatmadan önce şu, sabah akşam bu, gözaltım için şu, sıkılaşma için o... Aman allahım,say say bitmedi. Sıra bana gelmesin bana sormasın lütfen allahım lütfeeeen...
Ama tabi beklenen oldu, sıra bana geldi.
"Siz ne kullanıyorsunuz?"
Önce biraz eveleyip geveledim, topu ona attım. "Ne kullanmalıyım ki?"
Hayır, ben makyajımı bile temizlemeden uyuyorum. Sabahları duş aşırken şöyle bir yüzümü sabunluyorum, akan rimelleri de şöyle bir temizleyici ile siliyorum mu diyecektim.
Birden bir komplekse girdim. "Şu standı olduğu gibi sar, alıyorum" diyesim geldi.
Açıkcası birden bir heves de geldi. Sanki alınca birden 10 yaş gençleşecekmişim gibi. Ama bu filmi 3 defa gördük, ilk bir hafta kullanım, sonra çöp...
Kadın gündüz için bir şey gece için bir şey önerdi. Çok kuruymuş cildim. Kuruluktan kaynaklı mimik çizgilerim varmış. Geç olmadan önlem almalıymışım.
Serum kullanayım mı dedim, diğerleri bitti, o kaldı. Neyseki ona yok dedi. Diri gözüküyormuş cildim. "Dipdiriyim tabi kızııııım ne diyosun sen" dedim, kadının uzun takma kirpiklerine, parıl parıl cildine, 2 kiloymuş gibi duran dudaklarına hasetle bakarken. İçimden dedim tabi. Gülmesin durduk yerde bana.
Neyse sonuçta her sene yılbaşında alınan kararlarımı bu sene eylül ayında aldım.
1. Yüzüme bakım yapılacak.
2. Kola bırakılacak. Ne alaka bilmiyorum, bu ara çok içtim, bi rahatsız oldum. Ramazandan sonra bırakıyoruz.
3. bunu yazmazsam bunca yıllık kararlar listeme haksızlık etmiş olurum, kilo verilecek.
4. her bi yanım ayrı ayrı kremlenecek.
hadi bakalım, gidip 3-5 krem alıp başlayalım...

1 Yorum:

Blogger Nane Şekeri der ki...

Iyi bayramlar

Cok guldum yaziniza. Bende bir heves bir ton krem alirim.1 hafta zarzor kullanirim. :(
Israf yani.Ama deli gibi ozenirim bakimli insana.Ne buyuk celiski :)

9/09/2010 11:35:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker